جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

TCM VS دیالیز برای مدیریت کراتینین بالا 5.8 در نارسایی کلیه

کراتینین 5.8 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بسیار خطرناک است، که باید توجه بیماران را جلب کند، به این معنی است که توکسین زیاد و اتلاف در خون وجود دارد. بیماران بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از TCM برای کمک به مدیریت کراتینین هستند. بنابراین، چگونه برای مدیریت کراتینین 5.8 با طب چینی؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سطح کراتینین اضافی از بدن به علت شدت عملکرد کلیه کاهش نمی یابد. برخی از بیماران عوارض جدی دارند مانند از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، فشار خون بالا و غیره. این موارد می تواند خطرناک باشد، اگر درمان نشود یا به طور موثر کنترل نشود.

به عنوان درمان جایگزینی کلیه، دیالیز یک روش مؤثر برای درمان نارسایی کلیه است و می تواند نقش خاصی از کلیه ها برای کمک به دفع زباله های بیشماری داشته باشد. با این درمان، علائم فوق و کیفیت زندگی بیماران می تواند به خوبی بهبود یابد. با این حال، در حالی که تحت درمان، آسیب کلیه در طول زمان نیز بدتر می شود. در نهایت، ممکن است باعث کامل شدن عملکرد کلیه شود.

بنابراین، به منظور كاهش شدید سطح كراتینین بالا 5.8، بیماران نیاز به درمان دارند كه می توانند به كاهش آسیب كلیه، محافظت و بهبود كلیه عمل كنند. اگر این درمان را پیدا نکردید، طب چینی انتخاب خوبی است.

در مقایسه با دیالیز، TCM Toxins-Removing Treatment سیستماتیک، طبیعی تر و ایمن تر است. تمرکز درمان TCM بهبود محیط داخلی است و به طور کامل آسیب کلیه را تعمیر می کند. برخی از گیاهان خاص می توانند عروق خونی عروق کرونری را تعمیر کنند. در جریان گردش خون کلیه، اکسیژن و خون به رگ های خونی و بافت های کلیه آسیب می رساند، بنابراین کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه را تعمیر می کنند. مهمتر از همه، بسته به شرایط بیمار، این درمان ها می توانند به بیماران کمک کنند تا از دیالیز جلوگیری کنند. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا 5.8 به طور طبیعی کاهش می یابد.

آیا شما مشتاق کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز هستید؟ آیا شما اطلاعات بیشتری در مورد درمان های حذف توکسین را تعجب می کنید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5971.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: TCM VS دیالیز برای مدیریت کراتینین بالا 5, 8 در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.